302392
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
S. 141-150: Oszustowicz Barbara : Edukacja zdrowotna we wspomaganiu rozwoju uczniów upośledzonych umysłowo.
S. 151-171: Babiarz Mirosław, Szumilas Ewa : Zdrowotne uwarunkowania gotowości edukacyjnej dzieci siedmioletnich rozpoczynających naukę szkolną.
S. 172-186 : Chybicka Aleksandra : Osobowość adolescenta chorego na nowotwór a możliwości poprawy jakości życia w chorobie.
S. 187-204: Kurtek Paweł : Temperamentalne uwarunkowania stylu radzenia sobie młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w stopniu lekkim.
S. 205-228: Zawadzki Antoni : Zastosowanie techniki pracy grupowej we wspomaganiu umiejętności wspierania się osób z niepełnosprawnością intelektualną.
S. 229-247: Czerwińska Aneta : Uwarunkowania akceptacji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w klasie szkolnej. Perspektywa edukacyjna.
S. 248-256: Kornaś Dorota: Znaczenie orientacji przestrzennej w procesie rewalidacji dzieci niewidomych z klas 0-III.
S. 257-271: Wrońska Anna : Wspomaganie rozwoju kreatywności młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Materiał oparty na badaniach]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej