301774
Książka
W koszyku
[Zachowania celowe, teorie śladów, wzorców, energetyczne. Doświadczenie i przekaz jako źródła wiadomości. Aktywny i reaktywny odbir informacji. Rodzaje i struktura wiedzy. Zasada i sposów funkcjonowania wiedzy.Wiadomości: funkcjonowanie, formy istnienia, treści, cechy formalne. Wygląd otoczenia w percepcji dzieci. Relacje człowieka z otoczeniem a użyteczność wiedzy psychologicznej. Stałość i zmienność. Środowiska i sytuacje jako układy funkcjonalne. Zależność jako podstawa potrzeb. Potrzeby stałe i zmienne. Obiektywność i subiektywność potrzeb]
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Zachowania celowe, teorie śladów, wzorców, energetyczne. Doświadczenie i przekaz jako źródła wiadomości. Aktywny i reaktywny odbir informacji. Rodzaje i struktura wiedzy. Zasada i sposów funkcjonowania wiedzy.Wiadomości: funkcjonowanie, formy istnienia, treści, cechy formalne. Wygląd otoczenia w percepcji dzieci. Relacje człowieka z otoczeniem a użyteczność wiedzy psychologicznej. Stałość i zmienność. Środowiska i sytuacje jako układy funkcjonalne. Zależność jako podstawa potrzeb. Potrzeby stałe i zmienne. Obiektywność i subiektywność potrzeb]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej