301776
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Rozwój w ciągu życia: periodyzacja cyklu życiowego, czynniki środowiskowe, dynamika, okresy krytyczne, zasady epigenetyczna, ciągły czy nieciągły rozwój, aktywne i reaktywne modele, płeć. Metody badawcze psychologii rozwoju: naukowa, obserwacja, studium przypadku, wywiad i kwestionariusz, m. korelacyjna, plan podłużny i poprzeczny, czynniki zw. z wiekiem i kohortą, podejścia sekwencyjne. Teorie rozwoju: psychologiczne (psychodynamiczne, poznawcze, uczenia się, etologiczna, humanistyczna, ekologiczna); socjologiczne (symboliczny interakcjonizm, teoria wymiany społecznej, rozwoju rodziny, konfliktu); biologiczne (teoria zużywania się, komórkowa, odporności)]
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
S. 1-34 : Wstęp do psychologii rozwoju w ciągu życia.
S. 35-78 : Teorie rozwoju w ciągu życia.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Rozwój w ciągu życia: periodyzacja cyklu życiowego, czynniki środowiskowe, dynamika, okresy krytyczne, zasady epigenetyczna, ciągły czy nieciągły rozwój, aktywne i reaktywne modele, płeć. Metody badawcze psychologii rozwoju: naukowa, obserwacja, studium przypadku, wywiad i kwestionariusz, m. korelacyjna, plan podłużny i poprzeczny, czynniki zw. z wiekiem i kohortą, podejścia sekwencyjne. Teorie rozwoju: psychologiczne (psychodynamiczne, poznawcze, uczenia się, etologiczna, humanistyczna, ekologiczna); socjologiczne (symboliczny interakcjonizm, teoria wymiany społecznej, rozwoju rodziny, konfliktu); biologiczne (teoria zużywania się, komórkowa, odporności)]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej