301985
Książka
W koszyku
[Teoretyczne podstawy poetyckiej twórczości dziecka: ekspresja, przeżycie estetyczne, wyobraźnia i myślenie, mowa i styl wypowiedzi, poezja dzieci a poezja ludzi dosorsłych. Dziecko jako poeta: tematyka twórczości, przeżycia, forma, znaczenie własnej twórczości, związki poetyckiej twórczości z innymi formami ekspresji. Poetycka twórczość w kontekście pracy szkolnej: ekspresja słowna w pedagogice Freineta, swobodny tekst, narodziny poezji na lekcjach polskiego, udział nauczyciela w twórczości poetyckiej]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Teoretyczne podstawy poetyckiej twórczości dziecka: ekspresja, przeżycie estetyczne, wyobraźnia i myślenie, mowa i styl wypowiedzi, poezja dzieci a poezja ludzi dosorsłych. Dziecko jako poeta: tematyka twórczości, przeżycia, forma, znaczenie własnej twórczości, związki poetyckiej twórczości z innymi formami ekspresji. Poetycka twórczość w kontekście pracy szkolnej: ekspresja słowna w pedagogice Freineta, swobodny tekst, narodziny poezji na lekcjach polskiego, udział nauczyciela w twórczości poetyckiej]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej