301824
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka niepowodzeń szkolnych. Niektóre cechy Pamięci i myślenia konkretnego uczniów o obniżonej wyuczalności. Właściwości wnioskowania dedukcyjnego uczniów z klas I-IV. Ocena szkolna i jej wpływ na kształtowanie osobowości ucznia z tudnościami w nauce. Zmiany w działalności myślowej i wynikach szkolnych w procesie nauczania. Typy uczniów z niepowodzeniami. Właściwości działalności uczniów z obniżoną wyuczalnością. Działalność poznawcza uczniów z trwałymi niepowodzeniami w nauce w warunkach pracy klas eksperymentalnych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Problematyka niepowodzeń szkolnych. Niektóre cechy Pamięci i myślenia konkretnego uczniów o obniżonej wyuczalności. Właściwości wnioskowania dedukcyjnego uczniów z klas I-IV. Ocena szkolna i jej wpływ na kształtowanie osobowości ucznia z tudnościami w nauce. Zmiany w działalności myślowej i wynikach szkolnych w procesie nauczania. Typy uczniów z niepowodzeniami. Właściwości działalności uczniów z obniżoną wyuczalnością. Działalność poznawcza uczniów z trwałymi niepowodzeniami w nauce w warunkach pracy klas eksperymentalnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej