301824
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wpływ informacji o aktywności ucznia na lekcji na jego obraz wytworzony przez nauczyciela. Informacje o temperamencie a spostrzeganie ucznia przez nauczyciela. Funkcjonowanie dydaktyczne nauczyciela w sytuacji zagrożenia "ja". Poziom rozwoju poznawczego ucznia a sposób wnioskowania o przyczynach zachowania się nauczyciela. Percepcja reakcji na niesprawiedliwość doznawaną przez uczniów w klasie szkolnej z perspektywy uczniów i nauczycieli. Wiedza dzieci w normie intelektualnej o poczuciu pokrzywdzenia wśród dzieci upośledzonych umysłowo.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Wpływ informacji o aktywności ucznia na lekcji na jego obraz wytworzony przez nauczyciela. Informacje o temperamencie a spostrzeganie ucznia przez nauczyciela. Funkcjonowanie dydaktyczne nauczyciela w sytuacji zagrożenia "ja". Poziom rozwoju poznawczego ucznia a sposób wnioskowania o przyczynach zachowania się nauczyciela. Percepcja reakcji na niesprawiedliwość doznawaną przez uczniów w klasie szkolnej z perspektywy uczniów i nauczycieli. Wiedza dzieci w normie intelektualnej o poczuciu pokrzywdzenia wśród dzieci upośledzonych umysłowo.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej