301722
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zastosowanie poznawczej teorii osobowości do wyja śnienia funkcjonowania ucznia w szkole. Zaleľności między samooceną młodzieży a jej sytyuacją szkolną, na którą składają się: pozycja społeczna w klasie, udział w spontanicznym życiu społecznym klasy, zachowanie w szkole, wyniki w nauce.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zastosowanie poznawczej teorii osobowości do wyja śnienia funkcjonowania ucznia w szkole. Zaleľności między samooceną młodzieży a jej sytyuacją szkolną, na którą składają się: pozycja społeczna w klasie, udział w spontanicznym życiu społecznym klasy, zachowanie w szkole, wyniki w nauce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej