303282
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie pojęcia przestrzeni w oncepcjach pedagogicznych i psychologicznych. Orientacja przestrzenna uczniów klas I-III szkoły podstawowej specjalnej. Wykorzystanie technik pomiaru do oceny orientacji przestrzennej. Orientacja przestrzenna w ustaleniach diagnostycznych i eksperymentalnych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 188-194.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 5-10 : Wstęp.
Zawiera: S. 11-70 : Część I. Orientacja przestrzenna w wybranych koncepcjach psychologiczno-pedagogicznych i edukacji wczesnoszkolnej uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim.
Zawiera: S. 71-96 : Część II. Teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy orientacji przestrzennej ucznia szkoły specjalnej.
Zawiera: S. 97-158 : Część III. Orientacja przestrzenna dziecka upośledzonego w stopniu lekkim - prezentacja wyników badań diagnostycznych.
Zawiera: S. 159-187 : Część IV. Propozycje wspomagania rozwoju orientacji przestrzennej.
Zawiera: S. 195-204 : Załącznik 1. Test orientacji przestrzennej.
Zawiera: S. 205-218 : Załącznik 2. Wzorzec czynności matematycznych - orientacja przestrzenna.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Kształtowanie pojęcia przestrzeni w oncepcjach pedagogicznych i psychologicznych. Orientacja przestrzenna uczniów klas I-III szkoły podstawowej specjalnej. Wykorzystanie technik pomiaru do oceny orientacji przestrzennej. Orientacja przestrzenna w ustaleniach diagnostycznych i eksperymentalnych.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej