301348
Książka
W koszyku
(Psychologia, Pedagogika)
Poziomy wspomagania młodzieży. Szkoła jako miejsce wspomagania. Działania szkoły na rzecz wspomagania. Rola pedagoga i psychologa szkolnego. Cztery autorskie programy psychologicznej pomocy młodzieży.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 185-[188].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 5-10 : Wprowadzenie.
Zawiera: S. 11-41 : Rozdział I. Wybrane zagadnienia wspomagania psychologicznego młodzieży (Okres dojrzewania drogą do dorosłości ; Rozwojowe znaczenie zaburzeń w zachowaniu nastolatków ; Klasyczne rozumienie procesu wspomagania ; Wspomaganie jako tworzenie warunków do rozwoju).
Zawiera: S. 42-61 : Rozdział II. Programy rówieśnicze jako forma samopomocy młodzieży (Istota samopomocowych programów rówieśniczych ; Rekrutacja i szkolenie młodzieżowych wolontariuszy ; Rola dorosłego opiekuna ; Rodzaje programów rówieśniczych ; Ograniczenia programów rówieśniczych).
Zawiera: S. 62-96 : Rozdział III. Program rówieśniczych doradców młodzieży licealnej (Ogólna koncepcja programu ; Szkolny koordynator programu ; Dobór uczestników programu ; Spotkanie organizacyjne ; Szkolenie rówieśniczych doradców ; Ocena skuteczności programu).
Zawiera: S. 97-124 : Rozdział IV. Program aktywizacji samorządów uczniowskich (Ogólna koncepca programu ; Cele i zadania PASU ; Program szkoleniowy PASU ; Materiały edukacyjne dla uczestników PASU ; Ocena skuteczności PASU).
Zawiera: S. 125-143 : Rozdział V. Młodzieżowy program adaptacyjny (Ogólna koncepca programu ; Cele i zadania MPA ; Program szkoleniowy MPA ; Programowanie działań grup wsparcia rówieśniczego ; Ocena skuteczności MPA).
Zawiera: S. 144-170 : Rozdział VI. Program aktywizacji profesjonalnej nauczycieli-wychowawców (Ogólna koncepca programu ; Cele i zadania PAPN-W ; Program szkoleniowy PAPN-W ; Programowanie działań grup wsparcia rówieśniczego ; Ocena skuteczności PAPN-W).
Zawiera: S. 171-184 : Aneksy (Ankieta RDMLZ ; Ankieta RDMLO ; Ankieta PASU-Z ; Inwentarz A-A ; Skala empatii ; Ankieta PASU-O ; Ankieta MPA-Z).
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Poziomy wspomagania młodzieży. Szkoła jako miejsce wspomagania. Działania szkoły na rzecz wspomagania. Rola pedagoga i psychologa szkolnego. Cztery autorskie programy psychologicznej pomocy młodzieży.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej