301716
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Badania kulturowe w pedagogice specjalnej. Etnografia Spradleya jako socjolingwistyczna strategia badawcza. Uczestnicy badań etnograficznych: osoby niepełnosprawne - portrety. Terapeuta i pedagog jako badacze. Biograficzny kontekst życia osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Gromadzenie danych badawczych - techniki etnografii: obserwacja uczestnicząca i wywiad etnograficzny. Rola badacza i informatora w badaniu jakościowym. Postępowanie badawcze: lokalizacja informatora, wywiad z informatorem, typy zapisu etnograficznego, pytania opisowe, wstępna analiza wywiadów, analiza dziedzin, analiza taksonomiczna, analiza składowa, pytania kontrastowe, pisanie eseja etnograficznego. Fragment etnografii środowiska terapeutycznego]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Badania kulturowe w pedagogice specjalnej. Etnografia Spradleya jako socjolingwistyczna strategia badawcza. Uczestnicy badań etnograficznych: osoby niepełnosprawne - portrety. Terapeuta i pedagog jako badacze. Biograficzny kontekst życia osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Gromadzenie danych badawczych - techniki etnografii: obserwacja uczestnicząca i wywiad etnograficzny. Rola badacza i informatora w badaniu jakościowym. Postępowanie badawcze: lokalizacja informatora, wywiad z informatorem, typy zapisu etnograficznego, pytania opisowe, wstępna analiza wywiadów, analiza dziedzin, analiza taksonomiczna, analiza składowa, pytania kontrastowe, pisanie eseja etnograficznego. Fragment etnografii środowiska terapeutycznego]
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej