307582
No cover
Book
In basket
[Ze spisu treści: Mała ojczyzna: perspektywa edukacyjno-utylitarna. I. Zadania. Społeczna rola samorządu terytorialnego. Edukacja regionalna w zreformowanej szkole podstawowej i gimnazjum. Organizacje społeczne jako środowisko edukacyjne. Wsparcie społeczne w środowisku lokalnym. II. Obszary. Rodzina wiejska - kultura i tradycja. Kraina między trzema rzekami. Ludność autochtoniczna Ostródy. Pruszkow - spacer po moim mieście. Koziebrody - sacrum i społeczność lokalna. Krzemieniec - pamięć środowiska. III. Działania. Ośrodek "Brama Grodzka - teatr NN" w Lublinie. Rewitalizacja kultury wsi a wspołczesna szkoła wiejska. Środowiskowa działalność parafii w Świerklanach. Kurpie: kultura ludowa i przekazywanie dziedzictwa kulturowego. Program "Dialog" w Olecku. Żydzi Radzymina: edukacyjne odkrywanie wczorajszego świata.]
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. w przypisach.
Summary, etc.
[Ze spisu treści: Mała ojczyzna: perspektywa edukacyjno-utylitarna. I. Zadania. Społeczna rola samorządu terytorialnego. Edukacja regionalna w zreformowanej szkole podstawowej i gimnazjum. Organizacje społeczne jako środowisko edukacyjne. Wsparcie społeczne w środowisku lokalnym. II. Obszary. Rodzina wiejska - kultura i tradycja. Kraina między trzema rzekami. Ludność autochtoniczna Ostródy. Pruszkow - spacer po moim mieście. Koziebrody - sacrum i społeczność lokalna. Krzemieniec - pamięć środowiska. III. Działania. Ośrodek "Brama Grodzka - teatr NN" w Lublinie. Rewitalizacja kultury wsi a wspołczesna szkoła wiejska. Środowiskowa działalność parafii w Świerklanach. Kurpie: kultura ludowa i przekazywanie dziedzictwa kulturowego. Program "Dialog" w Olecku. Żydzi Radzymina: edukacyjne odkrywanie wczorajszego świata.]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again