301786
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Ze spisu treści: Mała ojczyzna: perspektywa edukacyjno-utylitarna. I. Zadania. Społeczna rola samorządu terytorialnego. Edukacja regionalna w zreformowanej szkole podstawowej i gimnazjum. Organizacje społeczne jako środowisko edukacyjne. Wsparcie społeczne w środowisku lokalnym. II. Obszary. Rodzina wiejska - kultura i tradycja. Kraina między trzema rzekami. Ludność autochtoniczna Ostródy. Pruszkow - spacer po moim mieście. Koziebrody - sacrum i społeczność lokalna. Krzemieniec - pamięć środowiska. III. Działania. Ośrodek "Brama Grodzka - teatr NN" w Lublinie. Rewitalizacja kultury wsi a wspołczesna szkoła wiejska. Środowiskowa działalność parafii w Świerklanach. Kurpie: kultura ludowa i przekazywanie dziedzictwa kulturowego. Program "Dialog" w Olecku. Żydzi Radzymina: edukacyjne odkrywanie wczorajszego świata.]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. w przypisach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Ze spisu treści: Mała ojczyzna: perspektywa edukacyjno-utylitarna. I. Zadania. Społeczna rola samorządu terytorialnego. Edukacja regionalna w zreformowanej szkole podstawowej i gimnazjum. Organizacje społeczne jako środowisko edukacyjne. Wsparcie społeczne w środowisku lokalnym. II. Obszary. Rodzina wiejska - kultura i tradycja. Kraina między trzema rzekami. Ludność autochtoniczna Ostródy. Pruszkow - spacer po moim mieście. Koziebrody - sacrum i społeczność lokalna. Krzemieniec - pamięć środowiska. III. Działania. Ośrodek "Brama Grodzka - teatr NN" w Lublinie. Rewitalizacja kultury wsi a wspołczesna szkoła wiejska. Środowiskowa działalność parafii w Świerklanach. Kurpie: kultura ludowa i przekazywanie dziedzictwa kulturowego. Program "Dialog" w Olecku. Żydzi Radzymina: edukacyjne odkrywanie wczorajszego świata.]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej