307524
No cover
Book
In basket
[1. Upośledzenie umysłowe jako kategoria niepełnosprawności. 2. Problematyka integracji społecznej osób upośledzonych umysłowo. 3. Stosunek społeczeństwa do osób upośledzonych umysłowo. 4. Stosunki wewnątrzrodzinne a przystosowanie szkolne dzieci upośledzonych w stopniu lekkim. 5. Postawy rodzicielskie a przystosowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stpniu lekkim. 6. Hierarchia wartości i samoocena rodziców dzieci upośledzonych umysłowo. 7. Poziom empatii u osób upośledzonych w stopniu lekkim. 8. Poczucie osamotnienia u osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. 9. Lęk a samoocena osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Mechanizmy funkcjonowania psychospołecznego osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - próba syntezy i wnioski końcowe.]
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Summary, etc.
[1. Upośledzenie umysłowe jako kategoria niepełnosprawności. 2. Problematyka integracji społecznej osób upośledzonych umysłowo. 3. Stosunek społeczeństwa do osób upośledzonych umysłowo. 4. Stosunki wewnątrzrodzinne a przystosowanie szkolne dzieci upośledzonych w stopniu lekkim. 5. Postawy rodzicielskie a przystosowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stpniu lekkim. 6. Hierarchia wartości i samoocena rodziców dzieci upośledzonych umysłowo. 7. Poziom empatii u osób upośledzonych w stopniu lekkim. 8. Poczucie osamotnienia u osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. 9. Lęk a samoocena osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Mechanizmy funkcjonowania psychospołecznego osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - próba syntezy i wnioski końcowe.]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again