301786
Brak okładki
Książka
W koszyku
[1. Upośledzenie umysłowe jako kategoria niepełnosprawności. 2. Problematyka integracji społecznej osób upośledzonych umysłowo. 3. Stosunek społeczeństwa do osób upośledzonych umysłowo. 4. Stosunki wewnątrzrodzinne a przystosowanie szkolne dzieci upośledzonych w stopniu lekkim. 5. Postawy rodzicielskie a przystosowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stpniu lekkim. 6. Hierarchia wartości i samoocena rodziców dzieci upośledzonych umysłowo. 7. Poziom empatii u osób upośledzonych w stopniu lekkim. 8. Poczucie osamotnienia u osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. 9. Lęk a samoocena osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Mechanizmy funkcjonowania psychospołecznego osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - próba syntezy i wnioski końcowe.]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[1. Upośledzenie umysłowe jako kategoria niepełnosprawności. 2. Problematyka integracji społecznej osób upośledzonych umysłowo. 3. Stosunek społeczeństwa do osób upośledzonych umysłowo. 4. Stosunki wewnątrzrodzinne a przystosowanie szkolne dzieci upośledzonych w stopniu lekkim. 5. Postawy rodzicielskie a przystosowanie dzieci upośledzonych umysłowo w stpniu lekkim. 6. Hierarchia wartości i samoocena rodziców dzieci upośledzonych umysłowo. 7. Poziom empatii u osób upośledzonych w stopniu lekkim. 8. Poczucie osamotnienia u osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. 9. Lęk a samoocena osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Mechanizmy funkcjonowania psychospołecznego osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim - próba syntezy i wnioski końcowe.]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej