301776
Brak okładki
Książka
W koszyku
[Poznawanie uczniów. Uwarunkowania wyboru metody nauczania. Współpraca czy rywalizacja - o uczeniu się w małych grupach zadaniowych. Podające netody a ich przydatność we współczesnej szkole. Dyskusja i jej odmiany. Metody nauczania: debata, burza mózgów, technika 635, technika grupy nominalnej, drzewo decyzyjne, analiza SWOT, metaplan, dywanik pomysłów, metody przypadku i sytuacji, gry i zabawy dydaktyczne. Metoda projektu na lekcjach humanistycznych]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Poznawanie uczniów. Uwarunkowania wyboru metody nauczania. Współpraca czy rywalizacja - o uczeniu się w małych grupach zadaniowych. Podające netody a ich przydatność we współczesnej szkole. Dyskusja i jej odmiany. Metody nauczania: debata, burza mózgów, technika 635, technika grupy nominalnej, drzewo decyzyjne, analiza SWOT, metaplan, dywanik pomysłów, metody przypadku i sytuacji, gry i zabawy dydaktyczne. Metoda projektu na lekcjach humanistycznych]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej