301775
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 7-12 : Pedagogika i edukacja wobec wyzwania kryzysu i gwałtownej zmiany społecznej / Zbigniew Kwieciński.
Zawiera: S. 13-19 : Edukacja alternatywna. Dylematy teorii i praktyki / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 21-65 : Rozwój jako cel wychowania / Laurence Kohlberg, Rochelle Mayer.
Zawiera: S. 67-96 : Pedagogika porównawcza jako pole nakreślania konceptualnych map teorii i paradygmatów / Rolland G. Paulston.
Zawiera: S. 97-111 : Wyzwanie "trzeciego paradygmatu" : dylematy konstrukcji i dekonstrukcji teorii pedagogicznych / Tomasz Szkudlarek.
Zawiera: S. 113-132 : Przekroje analityczne kwestii edukacyjnej (dyskusja społeczno-krytyczna) / Lech Witkowski.
Zawiera: S. 133-141 : Zmiana społeczna jako gra dyskursów. Inspiracje foucaultowskie / Monika Kwiecińska.
Zawiera: S. 13-149 : Edukacja i wyzwanie postnowoczesności / Richard Rorty.
Zawiera: S. 151-169 : Ponowoczesna szkoła życia / Zygmunt Bauman.
Zawiera: S. 171-185 : Edukacja i przemiany kultury współczesnej (czyli czy teoria ponowoczesna jest pedagogice potrzebna) / Zbyszko Melosik.
Zawiera: S. 187-209 : Siódmy nieprzyjaciel z siódmej strony świata / Danuta Markowska.
Zawiera: S. 211-238 : Personalizm historyczny i "pedagogie" o inspiracji personalistycznej / Marian Nowak.
Zawiera: S. 239-253 : Neoromantyczne utopie Ivana Illicha / Hanna Zielińska.
Zawiera: S. 255-270 : Antypedagogika jako alternatywna koncepcja radykalnej zmiany wychowania / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 271-275 : Zasady rekonstrukcji edukacji w ujeciu Johna Holta / Roland Meighan.
Zawiera: S. 277-288 : Radykalna krytyka, pragmatyczna zmiana / Tomasz Szkudlarek.
Zawiera: S. 289-296 : Ideologie edukacyjne opozycji politycznej w Polsce w latach 70. i 80. / Kazimierz Przyszczypkowski.
Zawiera: S. 297-305 : Nowa prawica, jej ideologia oraz strategia reformy edukacji (na przykładzie Anglii i Walii) / Eugenia Potulicka.
Zawiera: S. 307-313 : Morfologia pedagogicznego konserwatyzmu / Helmut Fend.
Zawiera: S. 315-328 : Nauczyciele - ofiarami / Roland Meighan.
Zawiera: S. 329-346 : Alternatywne sposoby myślenia o nauczycielu i jego edukacji: pytania do badaczy i edukatorów / Henryk Mizerek.
Zawiera: S. 347-359 : Dwie podstawy programu kształcenia / Krzysztof Konarzewski.
Zawiera: S. 361-374 : Cztery estetyki sytuacji edukacyjnych / Lech Wiatrowski.
Zawiera: S. 375-391 : Metapedagogia: dialektyczne podejście do ideologicznych dylematów / Herbert W. Simson.
Zawiera: S. 393-396 : Czy(m) jest pedagogika alternatywna? / Bogusław Śliwerski.
Zawiera: S. 397-399 : Alternatywa jako złudzenie - dyskusja epistemologiczna / Alain-Noël Henri.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej