302098
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Języki Obce w Szkole.
[Przedmiotem badań była efektywność rozwoju kompetencji gramatycznej w nauczaniu dwujęzycznym polsko-niemieckim oraz porównanie stopnia rozwoju tej kompetencji z poziomem osiągniętym przez uczniów liceum z rozrzeszonym programem nauki języka niemieckiego i studentów I-go roku filologii germańskiej. Testowano 16 wybranych zagadnień gramatycznych z uwzględnieniem struktur typowych dla przedmiotów fachowych nauczanych dwujęzycznie]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
[Przedmiotem badań była efektywność rozwoju kompetencji gramatycznej w nauczaniu dwujęzycznym polsko-niemieckim oraz porównanie stopnia rozwoju tej kompetencji z poziomem osiągniętym przez uczniów liceum z rozrzeszonym programem nauki języka niemieckiego i studentów I-go roku filologii germańskiej. Testowano 16 wybranych zagadnień gramatycznych z uwzględnieniem struktur typowych dla przedmiotów fachowych nauczanych dwujęzycznie]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej