302342
Książka
W koszyku
Właścwości psychiczne uczniów (Nierównomierność rozwoju, niestałość psychoruchowa, lęk, uspołecznienie i rozwój moralny, samoocena, podmiotowość i przedmiotowość, uczenie się i właściwości myślenia). Postawy, wartości i aspiracje uczniów. Stosunek uczniów do nauki szkolnej (stosunek do nauczycieli, przedmiotu nauczania, szkoły, napięcia i emocje, strategie, zaintereesowania, czas wolny, uczestnictwo w kulturze i czytelnictwo. Udział w pracach organizacji uczniowskich, środowisko rodzinne, sąsiedzkie. Metody zdobywania informacji: obserwacja, ankieta i wywiad, skale ocen i metody socjometryczne, autoekspresyjne, eksperyment, studium przypadku i zapis zbiorczy.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Właścwości psychiczne uczniów (Nierównomierność rozwoju, niestałość psychoruchowa, lęk, uspołecznienie i rozwój moralny, samoocena, podmiotowość i przedmiotowość, uczenie się i właściwości myślenia). Postawy, wartości i aspiracje uczniów. Stosunek uczniów do nauki szkolnej (stosunek do nauczycieli, przedmiotu nauczania, szkoły, napięcia i emocje, strategie, zaintereesowania, czas wolny, uczestnictwo w kulturze i czytelnictwo. Udział w pracach organizacji uczniowskich, środowisko rodzinne, sąsiedzkie. Metody zdobywania informacji: obserwacja, ankieta i wywiad, skale ocen i metody socjometryczne, autoekspresyjne, eksperyment, studium przypadku i zapis zbiorczy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej