307618
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 209)
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzaniem i marketingiem a działalnością bibliotek i instytucji kultury. Poruszana w książce tematyka dotyczy bieżących i kluczowych zjawisk zachodzących w obszarze funkcjonowania współczesnych bibliotek. Nowe inspiracje zasługują na szeroką popularyzację ze względu na walory naukowe, poznawcze oraz dydaktyczne. Umiejętnie łączą wątek teoretyczny z wynikami badań empirycznych. Uzupełniają wiedzę o ważny komponent współczesności bibliotek i zachodzących w ich obszarze zmian. Treść książki powinna zainteresować zarówno badaczy problematyki marketingu bibliotecznego, jak i praktyków funkcjonujących głównie w bibliotekach oraz w instytucjach kultury. Dla wielu, w tym – dla studentów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa, ważne są zarówno analizowane zagadnienia i wyniki tych analiz, jak i obszerna literatura przedmiotu ułatwiająca pogłębione studia w obszarze marketingu bibliotecznego.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 265276 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 265275 (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Library marketing
General note
Tytuł równoległy: Library marketing
W obrębie wydania nakłady w oprawie twardej lub miękkiej. Nakład w oprawie miękkiej o wysokości grzbietu 24 cm.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 1031-1042 i bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeksy.
Language note
Spis treści także w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again