301914
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Problemy Wczesnej Edukacji
Motywowanie w perspektywie teorii autodeterminacji Richarda M. Tyana i Edwarda L. Deciego. Przedstawiwono wyniki badań, których celem było rozpoznanie i opisanie sposobów wspierania motywacji uczniów do nauki z perspektywy doświadczenia nauczycieli.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [207]-223.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Motywowanie w perspektywie teorii autodeterminacji Richarda M. Tyana i Edwarda L. Deciego. Przedstawiwono wyniki badań, których celem było rozpoznanie i opisanie sposobów wspierania motywacji uczniów do nauki z perspektywy doświadczenia nauczycieli.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej