302386
Książka
W koszyku
W książce znajdują się: arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną); analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego); diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności ; podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego; informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej. Publikacja została przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Status dostępności:
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43104 f. (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27757 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51411 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 121-[123].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W książce znajdują się: arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną); analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego); diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności ; podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego; informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej. Publikacja została przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej