302825
Książka
W koszyku
Zamieszczono: refleksje na temat czasu jako kategorii indywidualnej i społecznej, rozważania teoretyczne nad codziennością i niecodziennością, opracowania różnych aspektów codzienności w pracy nauczyciela. Omówiono m. in.: rozwój zawodowy dyrektora szkoły, funkcjonowanie nauczycieli polskich szkół poza granicami kraju, poczucie ambiwalencji młodych nauczycielek przedszkola niepublicznego, wypalenie zawodowe nauczycieli z wynikami badań nauczycieli gimnazjów (badania w l. 2008-2012), praktyki pedagogiczne, znaczenie umiejętności matematycznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wyniki badań umiejętności abstrahowania i konkretyzacji przyszłych nauczycieli kształcenia zintegrowanego (badania studentów studiów licencjackich Uniwersytetu Opolskiego w 2012 r.), postulaty i przedsięwzięcia opozycji oświatowej u schyłku PRL-u.
Status dostępności:
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42517 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27355 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48779 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27441 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zamieszczono: refleksje na temat czasu jako kategorii indywidualnej i społecznej, rozważania teoretyczne nad codziennością i niecodziennością, opracowania różnych aspektów codzienności w pracy nauczyciela. Omówiono m. in.: rozwój zawodowy dyrektora szkoły, funkcjonowanie nauczycieli polskich szkół poza granicami kraju, poczucie ambiwalencji młodych nauczycielek przedszkola niepublicznego, wypalenie zawodowe nauczycieli z wynikami badań nauczycieli gimnazjów (badania w l. 2008-2012), praktyki pedagogiczne, znaczenie umiejętności matematycznych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wyniki badań umiejętności abstrahowania i konkretyzacji przyszłych nauczycieli kształcenia zintegrowanego (badania studentów studiów licencjackich Uniwersytetu Opolskiego w 2012 r.), postulaty i przedsięwzięcia opozycji oświatowej u schyłku PRL-u.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej