302767
Książka
W koszyku
Część I publikacji dotyczy problemu przemian współczesności i przemian dzieciństwa, w szczególności: samotności, kontaktów dzieci przewlekle chorych z rówieśnikami, roli nowych mediów (telefonów komórkowych) w życiu dziecka, postrzegania rodziny przez dzieci w młodszym wieku szkolnym, motywu domu w poezji dla dzieci w latach 1945-1955. W części II (Wczesna edukacja dzieci - szanse i ograniczenia) poruszono kwestie: indywidualizacji w edukacji początkowej, edukacji historycznej w szkole, programu wczesnej edukacji w projekcie Międzynarodowej Matury; metauczenia się dziecka, stymulowania procesu uczenia się dzieci, geometrii w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Status dostępności:
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S/2858 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Część I publikacji dotyczy problemu przemian współczesności i przemian dzieciństwa, w szczególności: samotności, kontaktów dzieci przewlekle chorych z rówieśnikami, roli nowych mediów (telefonów komórkowych) w życiu dziecka, postrzegania rodziny przez dzieci w młodszym wieku szkolnym, motywu domu w poezji dla dzieci w latach 1945-1955. W części II (Wczesna edukacja dzieci - szanse i ograniczenia) poruszono kwestie: indywidualizacji w edukacji początkowej, edukacji historycznej w szkole, programu wczesnej edukacji w projekcie Międzynarodowej Matury; metauczenia się dziecka, stymulowania procesu uczenia się dzieci, geometrii w wychowaniu przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy art.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej