303171
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 616-07-08:615.851.3:376]-053.2-056.26/.37
Pięć prac współwydanych - każda poświęcona innemu rodzajowi upośledzeń. Standardy postępowania zespołu orzekającego w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (wraz z uwagami do realizacji standardu) wobec dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym, z dysfunkcją narządu wzroku. Medyczne aspekty wady słuchu u dzieci; specyfika rozwoju dziecka z wadą słuchu w wieku 0-6 lat, ze szczególnym uwzględnieniem mowy; problemy rodziców dziecka z wadą słuchu; uwarunkowania wyboru szkoły dla dziecka z wadą słuchu; wskazówki dla nauczyciela, który ma w klasie ucznia z wadą słuchu, dot. nauczania i integracji społecznej. Postępowanie diagnostyczne, oddziaływanie, orzecznictwo w przypadku dzieci z autyzmem.
Status dostępności:
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 38887 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Pięć prac współwydanych - każda poświęcona innemu rodzajowi upośledzeń. Standardy postępowania zespołu orzekającego w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (wraz z uwagami do realizacji standardu) wobec dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym, z dysfunkcją narządu wzroku. Medyczne aspekty wady słuchu u dzieci; specyfika rozwoju dziecka z wadą słuchu w wieku 0-6 lat, ze szczególnym uwzględnieniem mowy; problemy rodziców dziecka z wadą słuchu; uwarunkowania wyboru szkoły dla dziecka z wadą słuchu; wskazówki dla nauczyciela, który ma w klasie ucznia z wadą słuchu, dot. nauczania i integracji społecznej. Postępowanie diagnostyczne, oddziaływanie, orzecznictwo w przypadku dzieci z autyzmem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej