302826
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: O Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat"; Kompetencje kluczowe - najważniejszy element wspólnej Europy; Kompetencje matematyczne, naukowe (przyrodnicze) i techniczne - co to jest i jak je rozwijamy w realizacji projektów edukacyjnych?; Umiejętność uczenia się - jak ją rozwijać w szkole podstawowej?; Kilka uwag na temat uczenia się; Co to są projekty edukacyjne?; Projektowa instrukcja dla ucznia; Ocenianie kształtujące - podstawowa wiedza oprószona projektową praktyką; Segregatory "Co już umiemy" - portfolio zespołowego uczenia się; Realizacja zajęć projektowych - wskazówki dla nauczyciela.
Spis treści c.d.: Scenariusze zajęć edukacyjnych: Słuchanie świata. Co dźwięczy i kwiczy w naszej okolicy; Pracownia krawiecka. Szyjemy mundurki ekologiczne na miarę; Potrawy regionalne; Urządzenia dawniej i dziś; Rady na odpady; A czas płynie; Dbajmy o zwierzęta hodowlane; Kartonowa klasa; Woda w chmurach, woda na ziemi. Gdzie jest nasza woda?; O czym szumią drzewa?; W kole gry; Czym oddychamy? Powietrze wokół nas; Nasze małe "Centrum Nauki Kopernik". Organizujemy wystawę "Na tropie energii"; Domek dla przyjaciela; Skały i skamieniałości - ślady przeszłości. Scenariusze zajęć projektowych opracowane przez nauczycieli uczestniczących w Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat": Czy pierwsze śniadanie to wielkie wyzwanie? Drugie życie makulatury, czyli co można zrobić z papieru; Mini ogród botaniczny; W królestwie pracowitych pszczółek.
Status dostępności:
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 257839 / czyt. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Z małej szkoły w wielki świat : kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne : 1-3 SP
Uwaga ogólna
Publikacja powstała w ramach projektu "Z Małej Szkoły w Wielki Świat".
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: O Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat"; Kompetencje kluczowe - najważniejszy element wspólnej Europy; Kompetencje matematyczne, naukowe (przyrodnicze) i techniczne - co to jest i jak je rozwijamy w realizacji projektów edukacyjnych?; Umiejętność uczenia się - jak ją rozwijać w szkole podstawowej?; Kilka uwag na temat uczenia się; Co to są projekty edukacyjne?; Projektowa instrukcja dla ucznia; Ocenianie kształtujące - podstawowa wiedza oprószona projektową praktyką; Segregatory "Co już umiemy" - portfolio zespołowego uczenia się; Realizacja zajęć projektowych - wskazówki dla nauczyciela.
Spis treści c.d.: Scenariusze zajęć edukacyjnych: Słuchanie świata. Co dźwięczy i kwiczy w naszej okolicy; Pracownia krawiecka. Szyjemy mundurki ekologiczne na miarę; Potrawy regionalne; Urządzenia dawniej i dziś; Rady na odpady; A czas płynie; Dbajmy o zwierzęta hodowlane; Kartonowa klasa; Woda w chmurach, woda na ziemi. Gdzie jest nasza woda?; O czym szumią drzewa?; W kole gry; Czym oddychamy? Powietrze wokół nas; Nasze małe "Centrum Nauki Kopernik". Organizujemy wystawę "Na tropie energii"; Domek dla przyjaciela; Skały i skamieniałości - ślady przeszłości. Scenariusze zajęć projektowych opracowane przez nauczycieli uczestniczących w Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat": Czy pierwsze śniadanie to wielkie wyzwanie? Drugie życie makulatury, czyli co można zrobić z papieru; Mini ogród botaniczny; W królestwie pracowitych pszczółek.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Publikacja dostępna także online.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej