302841
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: O Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat"; Kompetencje kluczowe - najważniejszy element wspólnej Europy; Kompetencje społeczne i obywatelskie - czym są i w jaki sposób można je rozwijać dzięki projektom edukacyjnym?; Umiejętność uczenia się - jak ją rozwijać w szkole podstawowej?; Kilka uwag na temat uczenia się; Co to są projekty edukacyjne?; Projektowa instrukcja dla ucznia; Ocenianie kształtujące - podstawowa wiedza oprószona projektową praktyką; Segregatory "Co już umiemy" - portfolio zespołowego uczenia się; Realizacja zajęć projektowych - wskazówki dla nauczycieli.
Spis treści c.d.: Scenariusze zajęć edukacyjnych: Portrety; Wybieramy przedstawicieli samorządu uczniowskiego; "Skarby" naszej wsi; Szkolne reguły - nasze znaki drogowe; Poznajemy różne części świata. Organizujemy "Dzień poznawania świata" dla młodszych dzieci; Kampania dla przyszłości; Nocka w szkole; Ważne rozmowy o ważnych sprawach; Z wizytą u sąsiadów; Audycja radiowa: Co to znaczy "być dobrym obywatelem"? Szkolna mediateka, czyli o tym, jak mądrze korzystać z mediów; Nasi reprezentanci; Dzieci są ważne i mają swoje prawa; Dziecięca gmina; Gazeta, czyli co zrobić, żeby świat się o nas dowiedział. Scenariusze zajęć projektowych opracowane przez nauczycieli uczestniczących w Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat": Ile opowieści pamięć nasza mieści; Każdy mocny, razem mocniejsi; Podróże dalekie i bliskie. Planujemy wspólną podróż; Poznaj flagi krajów Europy; Poznaj kraje Europy; Sołtys sojusznikiem dzieci; Zatrzymane w czasie... Tworzymy lokalne muzeum; Zobacz moje i swoje prawa.
Status dostępności:
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 257838 / czyt. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Z małej szkoły w wielki świat : kompetencje społeczne i obywatelskie : 1-3 SP
Uwaga ogólna
Publikacja powstała w ramach projektu "Z Małej Szkoły w Wielki Świat".
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: O Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat"; Kompetencje kluczowe - najważniejszy element wspólnej Europy; Kompetencje społeczne i obywatelskie - czym są i w jaki sposób można je rozwijać dzięki projektom edukacyjnym?; Umiejętność uczenia się - jak ją rozwijać w szkole podstawowej?; Kilka uwag na temat uczenia się; Co to są projekty edukacyjne?; Projektowa instrukcja dla ucznia; Ocenianie kształtujące - podstawowa wiedza oprószona projektową praktyką; Segregatory "Co już umiemy" - portfolio zespołowego uczenia się; Realizacja zajęć projektowych - wskazówki dla nauczycieli.
Spis treści c.d.: Scenariusze zajęć edukacyjnych: Portrety; Wybieramy przedstawicieli samorządu uczniowskiego; "Skarby" naszej wsi; Szkolne reguły - nasze znaki drogowe; Poznajemy różne części świata. Organizujemy "Dzień poznawania świata" dla młodszych dzieci; Kampania dla przyszłości; Nocka w szkole; Ważne rozmowy o ważnych sprawach; Z wizytą u sąsiadów; Audycja radiowa: Co to znaczy "być dobrym obywatelem"? Szkolna mediateka, czyli o tym, jak mądrze korzystać z mediów; Nasi reprezentanci; Dzieci są ważne i mają swoje prawa; Dziecięca gmina; Gazeta, czyli co zrobić, żeby świat się o nas dowiedział. Scenariusze zajęć projektowych opracowane przez nauczycieli uczestniczących w Projekcie "Z Małej Szkoły w Wielki Świat": Ile opowieści pamięć nasza mieści; Każdy mocny, razem mocniejsi; Podróże dalekie i bliskie. Planujemy wspólną podróż; Poznaj flagi krajów Europy; Poznaj kraje Europy; Sołtys sojusznikiem dzieci; Zatrzymane w czasie... Tworzymy lokalne muzeum; Zobacz moje i swoje prawa.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Publikacja dostępna także online.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej