302811
Książka
W koszyku
Spis treści: Cz. I. Zachowania trudne u dzieci. 1. Kontekst teoretyczny; 2. Zachowania trudne. 3. Przyczyny pojawiania się zachowań trudnych u dzieci; 4. Behawioralne techniki kierowania klasą. Cz. II. Skuteczność zaproponowanych procedur. 5. Zastosowanie procedury time-out w redukowaniu zachowań agresywnych. Badanie 1; 6. Redukowanie poważnych zaburzeń zachowania u dzieci w sytuacji szkolnej. Badanie 2; 7. Skuteczność czasowego ograniczenia w badaniach indywidualnych i grupowych; 8. Standardowe postępowanie nauczyciela a redukcja zachowań niepożądanych u dzieci w sytuacji szkolnej. Badanie 3.
Status dostępności:
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 257740/czyt. 15 (1 egz.)
Busko Zdrój - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43127 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50773 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej i okładki : Behawioryzm dla nauczycieli.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 141-[166].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Cz. I. Zachowania trudne u dzieci. 1. Kontekst teoretyczny; 2. Zachowania trudne. 3. Przyczyny pojawiania się zachowań trudnych u dzieci; 4. Behawioralne techniki kierowania klasą. Cz. II. Skuteczność zaproponowanych procedur. 5. Zastosowanie procedury time-out w redukowaniu zachowań agresywnych. Badanie 1; 6. Redukowanie poważnych zaburzeń zachowania u dzieci w sytuacji szkolnej. Badanie 2; 7. Skuteczność czasowego ograniczenia w badaniach indywidualnych i grupowych; 8. Standardowe postępowanie nauczyciela a redukcja zachowań niepożądanych u dzieci w sytuacji szkolnej. Badanie 3.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej