301647
Książka
W koszyku
Najnowsze badania pokazują, że rodzice mogą odgrywać ogromną rolę w pomaganiu małym dzieciom i przedszkolakom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) w nawiązywaniu kontaktów z innymi i wykorzystywaniu ich potencjału. Ten zachęcający przewodnik od twórców przełomowego programu wczesnej interwencji zawiera wykonalne, praktyczne strategie, które możesz stosować na co dzień. Prawie wszystkie małe dzieci – w tym te z ASD – mają niesamowitą zdolność uczenia się. Doktorzy Sally Rogers, Geraldine Dawson i Laurie Vismara sprawiają, że przekształcenie codziennych czynności, takich jak śniadanie lub kąpiel, w zabawne i satysfakcjonujące doświadczenia edukacyjne, które koncentrują się na kluczowych umiejętnościach rozwojowych, jest zaskakująco proste. Żywe przykłady ilustrują sprawdzone techniki promowania zabawy, języka i zaangażowania. Zacznij wcześnie i daj swojemu dziecku narzędzia do odkrywania i cieszenia się światem.
Dr Sally J. Rogers wykłada psychiatrię w MIND Institute przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Davis. Jest badaczką autyzmu znaną przede wszystkim ze swej pionierskiej pracy poświęconej wczesnej pomocy dla dzieci przedszkolnych; zajmuje się także zagadnieniami deficytów w zakresie naśladownictwa, interwencji rodzinnych i autyzmu dziecięcego. Wraz z Geraldine Dawson i koleżankami opracowała ESDM.
Dr Geraldine Dawson jest zastępcą dyrektora ds. naukowych w organizacji Autism Speaks, a ponadto wykładowcą psychiatrii na Uniwersytecie Północnej Karoliny w Chapel Hill. Była dyrektorem i założycielem renomowanego Ośrodka Autyzmu przy Uniwersytecie Waszyngtońskim (University of Washington Autism Center). Jest znanym na świecie specjalistą w dziedzinie autyzmu; zajmuje się przede wszystkim jego wczesną diagnostyką i interwencją, neuroobrazowaniem i badaniami genetycznymi. Dr Dawson z wielkim zaangażowaniem wspiera rodziny dzieci dotkniętych autyzmem.
Dr Laurie A. Vismara, dyplomowana badaczka zachowań, specjalizuje się w badaniach klinicznych. Pracuje w MIND Institute przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Davis. W swojej pracy badawczej skupia się głównie na rozwijaniu innowacyjnych metod nauczania terapeutów i rodziców technik wczesnej interwencji.
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 256093 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254995/czyt.61 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52021 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49585 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41446 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31437 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: An Early Start for Your Child with Autism : Using Everyday Activities to Help Kids Connect, Communicate, and Learn, 2012.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej