301716
Książka
W koszyku
(Ewaluacja w Nadzorze Pedagogicznym)
Autor
Mazurkiewicz Grzegorz Redakcja Mazurkiewicz Grzegorz. Teoria ewolucji. Od uczących się jednostwk do uczącej się wspólnoty Hammerschmidt Ulrich (1965- ). Ucząca się szkoła? Uczący się nauczyciele! Próba refleksji krytycznej i punkt wyjścia do rekonstrukcji Risku Mika. Zmieniający się świat i nowe przywództwo edukacyjne Chustecka Magdalena. Szkoła ucząca się a wyzwania przeciwdziałania dyskryminacji Wlazło Stefan. Jakość w szkole i przedszkolu Kacprowicz Beata. Demokratyczne zarządzanie szkołą Durnaś Krzysztof. Zmieniać szkołę - o zmianie edukacyjnej i roli dyrektora. Szkolny zespół do spraw jakości kształcenia Kula Bożena. Jak rozwijać zdolność szkoły do poprawy jakości kształcenia? "Świętokrzyski program wspierania rozwoju szkół podnoszących efektywność kształcenia - Razem Łatwiej" - cztery lata doświadczeń Mikulska Aleksandra (pedagog). O samowprowadzających sie zmianach - przez obserwacje koleżeńskie do zespołu uczącego się i oceniania kształtującego Kędracka Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Rappe Anna. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Stożek Ewa. Opis poziomów wykorzystania wskaźników EWD przez szkoły Kaczmarczyk Marek. W stronę dydaktyki ewolucyjnej. Praktyczny wymiar neuronauk w środowisku szkolnym Chrabąszcz Marta. Sukces szkoły, czyli jak tworzyć skuteczną szkołę na podstawie logodydaktyki Pintal Dorota. Wspieramy uczniów w uczeniu się. Podniesienie efektywności nauczania i uczenia się oraz doskonalenie organizacji procesu lekcyjnego przez zastosowanie oceniania kształtującego Bell Douglas. Nauka poza murami szkoły (Expeditionary Learning) - autentyczna edukacja w XXI wieku Gęsiak-Piątkowska Krystyna. Co zrobić, aby uczniom się chciało? Willis Chris (1960- ). Wykorzystywanie efektów uczniowskiej pracy do ewaluacji uczenia się. Czy to. co się dzieje na zajęciach artystycznych, może się zdarzyć w całej szkole? Budzyński Mariusz (1951- ). Tutoring wychowawczo-rozwojowy jako metoda pracy wykorzystująca relacje wzajemnie uczące w środowisku. Nauczyciele - uczniowie - rodzice Zabierowska Lilianna Iwona. Tutoring jako forma wsparcia ucznia w rozwoju osobistym na przykładzie dwuletnich doświadczeń w Liceum Ogólnokształcącym nr XV we Wrocławiu Bugaj-Brauze Edyta. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Nadolska Magdalena. Prawdy i mity o nauczaniu ucznia zdolnego, czyli co ułatwia, a co utrudnia pracę nauczyciela Sawicka Aleksandra (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było Sawicki Marcin (pedagog). Nauczyciele pracujący metodą Montessori - heroiczne przywództwo, konieczność czy przygoda? Strategia szkoły, czyli po co nam to było
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37.013 37.091.3:005.336.1 005.95/.96 37.091.2-047.64
"Tom, który trzymacie Państwo w rękach, ma więc na celu zachęcenie do refleksji nad praktycznymi konsekwencjami zarówno teorii, jak i działania uczących się organizacji. Autorzy dzielą się swoimi pomysłami i inspiracjami nawiązującymi do zasad uczącej się organizacji i wynikającymi z nich, pokazują, w jaki sposób wpłynęły one na ich myślenie o szkole albo co konkretnie można w szkole w związku z tym zrobić, rekomendują również rozwiązania wyłaniające się z takiego myślenia o organizacjach oświatowych lub je poszerzające". [Frament wstępu - Grzegorz Mazurkiewicz]
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254983 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254982/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52165 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej