301776
Książka
W koszyku
Autor podaje wiele praktycznych strategii, które można wprowadzić by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Syndrom ten obejmuje: zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna, utworzenie planu zachowania klasy, rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia, postępowanie z trudnymi uczniami po lekcji, zmianę wzorów złego zachowania, pomoc nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 244336, 242967, 242966 (3 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 242017/czyt.37 (1 egz.)
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 40055 czyt. (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46268 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25323 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 26392 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25467 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27647 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 226-228.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Autor podaje wiele praktycznych strategii, które można wprowadzić by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Syndrom ten obejmuje: zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna, utworzenie planu zachowania klasy, rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia, postępowanie z trudnymi uczniami po lekcji, zmianę wzorów złego zachowania, pomoc nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej