302386
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 6. - Warszawa : "Gebethner i S-ka", cop. 1994. - XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cm.
Temat
Symbol UKD: 339.138(07)
Status dostępności:
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 225398, 225767 (2 egz.)
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.33 (38014) (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40378, 37492 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca języka
Tekst tł. z ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej