301819
Artykuł
W koszyku
Kompetencje komunikacyjne. Podział kompetencji strategicznych wg. D.R. Beukelmana i P. Mirendy. Dostęp do słów umożliwiających realizację różnych funkcji komunikacyjnych - rola starterów zadaniowych. Pomyłka jedną z przyczyn załamań komunikacji. Radzenie sobie w sytuacji, gdy wypowiedź użytkowanika AAC nie zostala zrozumiana przez partnera komunikacyjnego. Analiza trudnych sytuacji w kontakcie. Sygnalizowanie, że komunikat partnera komunikacyjnego nie został zrozumiany przez użytkowanika AAC. Słownictwo adekwatne do wieku i wyzwania dorosłości. Strategie związane z inicjowaniem, przyspieszaniem komunikacji i redukcją zmęczenia. Umiejętność dodawania przez użytkowanika AAC nowych słów do jego pomocy komunikacyjnej.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 34.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Kompetencje komunikacyjne. Podział kompetencji strategicznych wg. D.R. Beukelmana i P. Mirendy. Dostęp do słów umożliwiających realizację różnych funkcji komunikacyjnych - rola starterów zadaniowych. Pomyłka jedną z przyczyn załamań komunikacji. Radzenie sobie w sytuacji, gdy wypowiedź użytkowanika AAC nie zostala zrozumiana przez partnera komunikacyjnego. Analiza trudnych sytuacji w kontakcie. Sygnalizowanie, że komunikat partnera komunikacyjnego nie został zrozumiany przez użytkowanika AAC. Słownictwo adekwatne do wieku i wyzwania dorosłości. Strategie związane z inicjowaniem, przyspieszaniem komunikacji i redukcją zmęczenia. Umiejętność dodawania przez użytkowanika AAC nowych słów do jego pomocy komunikacyjnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej