306980
Book
In basket
(Akademia Zarządzania i Finansów)
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat realizowanych przez polskie firmy strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 259344, 259345 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again