306980
Book
In basket
W natłoku coraz to nowszych, "atrakcyjniejszych" metod uczenia się gwarantujących sukces edukacyjny warto dostrzec, że podstawą każdej działalności człowieka jest prawidłowe funkcjonowanie jego organizmu jako całości. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na edukację, w szczególności uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych na I etapie nauczania, z perspektywy możliwości, jaką oferuje neuroedukacja. Wiedza płynąca z badań nad ludzkim mózgiem może być podstawą do modyfikowania działalności edukacyjnej nauczycieli, ale również samych uczniów. Autorka przedstawia wyniki badań w działaniu prowadzonych wraz z uczniami uczęszczającymi na dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Propozycje zawarte w tej publikacji mogą być podstawą samodzielnego konstruowania lekcji dostosowanych do potrzeb ich odbiorców. Oddając głos uczniom, pozwalamy, żeby stali się oni ekspertami oraz żeby wypracowane pomysły mogły być implikowane i modyfikowane w każdej szkolnej rzeczywistości.
Availability:
Kielce - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 265204 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 265203 / Czyt. 37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33905 (1 egz.)
Pińczów - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 31875 (1 egz.)
Starachowice - czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 43200 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32619 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 211-226.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again