306980
Książka
W koszyku
W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z jednej strony stały się otoczeniem konkurencyjnym dla branży książkowej, zmuszając instytucje działające w tym sektorze rynku do nieustannego pozycjonowania się pośród innych podmiotów medialnych, warunkujących społeczne uczestnictwo w kulturze. Z drugiej natomiast stanowią jej immanentną część: są narzędziami wykorzystywanymi przez tradycyjne podmioty rynku książki w procesie projektowania i produkcji, autonomicznymi instrumentami rozpowszechniania i promocji publikacji, a wreszcie przestrzeniami społecznego życia książki. (ze Wstępu)
Status dostępności:
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 265175 / Czyt. 002 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53967 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43174 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry strony tytułowej oraz okładki: Ksi@żka w mediach - Media w ksi@żce.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Teksty artykułów w języku polskim oraz angielskim. Streszczenia w języku angielskim oraz polskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej