306980
Book
In basket
(Engram)
Książka ma charakter przewodnika dla psychologów, pedagogów, studentów lub opiekunów dziecięcych czy rodziców małego dziecka, pozwalającego na poznanie specyficznej sytuacji badania małego dziecka (od urodzenia do 5 roku życia) oraz możliwości wykorzystania narzędzi diagnozy rozwoju zarówno dzieci prawidłowo rozwijających się jak i zagrożonych niepełnosprawnością czy też niepełnosprawnych. Ocena poziomu rozwoju małych dzieci, pozwalająca na uwidocznienie obszarów dobrze i słabo rozwiniętych, ma szczególne znaczenie dla organizowania programów wczesnej interwencji lub wczesnego wspomagania dzieci z trudnościami w rozwoju. W postępowaniu diagnostycznym-interwencyjnym nie powszechnej zgody dotyczącej sposobu w jaki ma być przeprowadzana diagnoza, co powinna obejmować oraz jak powinny być formułowanie wnioski (opinie, orzeczenia) potrzebne do konstruowania skutecznych programów interwencyjnych czy terapeutycznych. Stąd rodzi się potrzeba rozszerzenia wiedzy na temat diagnozowania dziecka od najwcześniejszego okresu życia, gdyż wszyscy specjaliści są zgodni, że szczególnie ważny dla wspomagania rozwoju jest okres pierwszych trzech lat życia dziecka.
Availability:
Jędrzejów - wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 47676 (1 egz.)
Końskie - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 49829 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 52169 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 28361 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32320 (1 egz.)
Notes:
General note
Na książce błędne oznaczenie wydania: Wydanie 5.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 151-162 i przy rozdziałach.
Funding information note
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again