302811
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wydanie III zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2015. - 310 storn : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: (075.8) 796.06 339.138
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu. Autor pokazał w książce: istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Status dostępności:
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31850 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 305-310.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej